miercuri, 4 noiembrie 2009

Ortodox de sufragerie

Moto: Sunt crestin pentru ca m-am nascut crestin. Nu trebuie sa fac nimic pentru a fi crestin.

Am citit aici comentariul unui om care se cosidera crestin ortodox. Zice: "Orice om normal vede ortodoxia noastra ca pe o legatura cu strabunii nostrii, o traditie, o istorie, o cultura. Cel mai mult imi place la noi, nu te obliga nimeni la nimic. Te duci daca ai nevoie. Si ca orice om te duci rar." (treceti peste greselile de scriere)

Deci acest om il transforma pe Dumnezeu intr-un strain, intr-o banca la care te duci daca ai nevoie de niste resurse. Nu e de mirare ca e ortodox. Daca e asa, atunci daca nu am nevoie de nimic, pot sa nu ma duc niciodata la biserica si tot crestin ortodox sunt... Nu?

Oricum, in ortodoxie, daca am nevoie de un serviciu bisericesc, poti sa fii si musulman... cu ceva bani se rezolva. Apropo, cat mai costa o inmormantare la ortodocsi ?

Un comentariu:

  1. E adevarat ca biserica s-a degradat.E la fel de adevarat ca omul acela nu e un caz singular si ca o mare masa de oameni au cam aceleasi conceptii.Dar totusi, nu e un pic cam drastic sa generalizezi?Mai sunt si exceptii...

    RăspundețiȘtergere